Veel gestelde vragen

 

Bestellen

Kan ik telefonisch of via e-mail bestellen ?

Nee, u kunt enkel via de webwinkel bestellen.

 

Productinformatie

Waar komt jullie honing vandaan ?

Onze honing is lokaal geoogst door gedreven imkers. We vermelden altijd de herkomst van onze honing.

Is de honing puur en onbewerkt ?

Ja! Onze honing is 100% puur, rauw en niet verhit. Zo blijven alle natuurlijke enzymen, vitamines en mineralen behouden.

Waarom kristalliseert honing soms ?

Kristallisatie is een natuurlijk proces en een teken dat de honing niet is bewerkt. Wil je vloeibare honing? Verwarm het potje dan au bain-marie op max. 40°C.

Betalen

Welke betaalmethoden hebben jullie ?

Bij ons kunt u betalen met IDeal, wij zullen in de toekomst meerdere betaal opties aanbieden.

Verzending en levering

Kan ik mijn bestelling ophalen ?

Nee! We hebben nog geen fysieke winkel.

Wat zijn de bezorgkosten ?

De bezorgkosten bedragen €7,50 Bij bestellingen boven de €60 is het gratis.

In de gemeente Arnhem zijn de bezorgkosten gratis

Wat zijn de levertijden ?

Voor 16.00 besteld, leveren wij uw pakket 17.00 uur bij PosNL,

Wij leveren ma t/m vr de pakketten in de gemeente Arnhem voor 16.00 besteld de zelfde dag tussen 19.00 en 21.00 bezorgd

 

Retouren en ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren ?

Ja. U heeft 14 dagen bedenktijd. Wij accepteren enkel retouren die nog verzegeld zijn. De kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Account en privacy

Heb ik een account nodig ?

Nee, bestellen kan ook als gast.

Duurzaamheid en milieuvriendelijkheid

Is jullie verpakking duurzaam ?

Ja! Onze streven is om verpakkingsmaterialen te gebruiken die duurzaam zijn. Onze dozen en het gebruikte tape hebben allen een keurmerk.

Algemene Voorwaarden
Privacy Beleid
Cookie Verklaring

Vragen en/of opmerkingen ? Welke honing kunnen we regelen voor  u ?